jag är

Jag älskar mina vänner, familjen och släckten. Film,teater och alla andra sorter av konst

Jag hatar ångesten, svek, bråk, flyplan, trånga utrymmen

Jag kan inte leva utan min familj och mina vänner

Jagär rädd för trånga utrymmen, separationsångest, att bli lämnad ensam, tåg, okontrolerade situationer, grodor m.m

Jag är inte kär men jag önskar att jag var det

Jag älskar onyttig mat men får ångest efteråt.

Jag vill bli skådis

Jag vill exprementera

Jag vill bli 40 och självsäker och nöjd med mig själv samtidigt som jag vill vara 10 och sårbar

Jag vill bli stark och ha muskler

Jag vill ha mer filmer att kolla på
 Och mer böcker att läsa

Jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0