hemma

Planet hem var lättare än dit. Jag fick världens panik attack på vägen till oman och tridde vrklign att jag skulle dö men hem vägen gick mycket lättare. Jag kan inte sova även fast jag borde.

Jag filmade lite i oman men egentligen var det inte så myckt man kunde filma. Vi såg kameler, delfiner, ödlor,fåglar och fiskar. Jag såg en sån där gullig fågl som är slav i filmen surfs up den som är tjock md långa smala ben. Den är så söt.

Vi var på delfinsafri en dag och vi solad på båten och allt. Men mest så tig vi det chill vid polen och det var så skönt, men lite långtråkigt i längden. Åt mat helaq tden och läste. Tack igen för boken om vampryrerna emily den var verkligen skit bra ska köpa ändra delen när den kommr ut på pocket.

Vi åkte in till salalah en dag och det var verkligen sjukt. Jag triodde att det skulle vara mer folk över stan men nej det var det inte, stan var hlt utplattat eller vad man nu säger det. Staden var stor, nästan 2 mil lång. Vi köpte palestina sjalar och lite till och sewdan åkte vi till hotelet. Hotelet btw var skit fint och jätte trevligt. Jag tror däremot att jag åt lite för lite mat men när jag åt så åt jag typ nästan bara onyttigt, MEN JAG VAR I GYMMETNÅGRA GÅNGER OCH DÅ CYCKLADE JAG EN MIL PÅ 29 MINUTER.

Det är skönt att vara hemma igen men på nått sätt får jag baar ångest över allt nu. Det känns så jobbigt alltihop och jag vet inte varför. Jag blir så stressad över allting och jag tänker på dåliga saker och tanaken på att snart växa upp till en vuxen 'r så hemskt att jag inte vill tänka på det. Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0