fucking sunday

köpte en fin rosa tyllklänning på bikbok för 149 kr idag ska köpa två till i vit och svart någon annan dag :)
Köpte fucking åmål <3333333, kopps<<3<3<3 och petters nya skiva <333333333333333333333 jag är glad

köpte även tre fina örhängen från gina :)

Idag såg jag fucking åmål efter stan och jag älskar den. Man känner sig nykär. Jag blir nästan lesbisk själv när man ser filmen. Och då menar jag inte något dåligt med det. Det är typ en av det första filmerna som verkligen tar upp lesbisk kärlek och visst är det bra. Jag älskar slutet men tänker inte avslöja mig. Du måste se filmen för att fatta hur underbart det är att se filmen. Visst så stör man sig sjukt mycket på vissa karaktärer men gud vad jag bara kommer på fler och fler bra argument för de. Jag vill bli kär. jag vill bli kär jag vill bli kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0