film

Har kollat på fimen in the loop med mamma nu och den var störd. Fuck var ordet som fanns hela tiden så det var en njutning att höra engelsmännen skrika fuck off till varandra. Jag älskar när den är så där hhärligt britiskt.

Den brittiske ministern Simon Foster blir över en natt en ofrivillig mediepersonlighet efter ett olyckligt uttalande om att han stödjer ett eventuellt krig i Mellanöstern. Han skickas omgående till Washington tillsammans med PR-ansvariga Judy och den politiskt sakkunnige Toby. På agendan står möten med krigsivrande amerikanska politiker och militärer. Kvar i London ärMalcolm, premiärminsterns PR-ansvarige, som med en sällan skådad intensitet motarbetar allt Simon ställer till med.

In The Loop är baserad på TV-serien The Thick of It, politisk satir i toppform är med andra ord att vänta. mest om misslyckade personer enligt mig

rolig humor väldigt ironisk


Nu kollar jag däremot på en film med älsklingen zac efron, me an orson. Mycket bra skådespeleri och väldigt fin på något sätt.

En ung skådespelare i början av karriären får möjligheten att spela en roll på en nyöppnad teater i New York. Under samma hektiska vecka som teaterpremiären ska gå av stapeln blir han kär i Sonja. Han befinner sig i en blandning av förälskelse och kreativitet vilket leder till intensiva men även lärorika duster med den befallande och briljante regissören Orson Welles. Han måste växa upp fort!

Han har alltid velat blir en skådis och han är en fin männsika. Jag älskar zac inte bara för att han är den sötaste och charmigaste utan också för att han är bra. Han kan leverera äkta känsla, enligt mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0