a shot at love with her

Just nu så kollar jag på A shot at love with tila tepuila. Jag älskar verkligen det pogramet. Tila kom ut som bisexuell och nu har hon tagit in 16 straita killar och 16 lesbiska tjej. Hon ger nycklar till alla hon vill ha nära hennes hjärta och tillslut så finnt det bara en som har nyckeln till hennes hjärta. Vilket drama, mycket kyssar, bråk, avundsjuka, brustna hjärtan och vissa personer är totalt dumma i huvet. Jag älskar drama blandat med känslor och kärlerk. På ett sätt är hon så himmla taskig mot alla när hon liksom bara dumpar de en efter en. Men är man med i leken får man leken tåla. Jag skulle vilja freaka ut så mycket som de gör ibland . Tänk att vara i det stora huset med massa drama. Däremot skulle jag nog typ dra mig undan och typ dö av allt drama men samtidigt vara väldigt  innreserad. Tila är hur jävla snygg som helst. Det kan jag inte låta bli att säga.  Jag vet hur gamalt pogramet är men jag gillar det verkligen. Det är från 2008

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0