TUMMEN NERÅT TYVÄR

Jag dör på det kalla vädret jag dör på skolan och jag dör på klass foto. JAAG HAR INTE FÅTT MINA ÄNU MEN JAG SNEGLADE LITE LÄTT ÖVER BEAS AXEL IDAG OCH MÄRKTE HUR FUL JAG VAR. GROTEST FUL. JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE GJORT OM DET ELLER INTE ENNS VAR MED JAG SER UT SOM EN SUR JÄVLA JAG VET INTE VAR. . OJ DÅ FÖRLÅT MIG FÖR ATT JAG ALLT ID SRIVER I CAPSLOck. Jag måste också säga att jkag känner mig otroligt tjock om mjag måste klaga lite mer jag har nu tänmkt utöver yogan så ska jag promenera efterskolan. typ gå hem lämna grejerna och sedan ut och lyssna på bra musikm och bara gå gå gå. Hoppas det hjälper lite. Idag ská jag faktiskt gå på yogan jag gjorde det alldrig förra veckan för då blev det aldrig av men idag ska jag :D
Jag tycker verkligen att det är asjobbigt och det är faktiskt ingfe kul men jag gör det för att det är bra rensning av smuts och bra träning för kroppen och själen och välldigt fett drivande så du förlorar mycjket fett under paset. :)

Idag i skolan så ville jag bara hem hem hem åå jag vill inte sitta iskolan och bara vara där för detär så tråkigt överallt. DET ÄNDA SOM ÄR KUL ÄR TERATERN MEN RESTEN = TUMMEN NERÅT NERÅT NERÅT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0