söndagar i all sin ära

Jahap nu var man hemma igen. Varhelt ok att dansa afrodans det har gjort förut men det var inte lika kul som min förra grupp. Men det var kul att träffa josse :)
När jag skulle byta om så skulle jag leta efter ett omklädnings rum och råkade nog komma i fel gång. för det var sjukt mycket olika sport klubbar där som hade möte. Men ett var tomt och jag ville först inte gå in för om någon skulle komma och typ öppna dörren. Det var jag och min kompis där inne. JO EN KILLE ÖPPNADE FÖRST OCH SEDAN STÄNGDE. Jag orkade inte bry mig först eftersm jag var nästan påklädd. Sen när jag tog på mig skorna så öppnade några tjejer dörren. Typ först en tjej som öppnade och stängde och sedan började hon asgarva. Sen öppnade hennes kompis dörren och började skratta jag och josse kollade konstigt på varandra och jag fattade ingenting. Så jävla pukat att bara liksom skratta åt en så där. Så taskigt. Jag är trött nu jag hatar att åka tunnelbana hem och det tog ett tag :) men jag gör de ändå för att träffa kompisar. Jag vill ju liksom träffa dom men innerst inne så hatar jag ttåka tunnelbana. Jag får lite ångest utav det Jag vet inte varför nog för att det är lite trångt och så. Eller så inbillar jag mig för mycket saker och ja allt är bara konstit i huvet nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0