emotional confused

Ja som jag har skrivit här förut så har jag klagat sjukt mycket här i bloggen. Men jag vet var det kommer ifrån. Jag känner att jag har en välldig emotionel berG och dahl bana inom mig juust nu.  Det senaste veckorna har jag gråtit välldigt mycket. Jag kan liksom gråta för allt. JAG GRTÅTER OM JAG SER NÅTT SORLIGT PÅ TV. jaAG GRÅTER  NÄR JAG HÖR EN BRA LÅT. jAG GRÅTER OM JAG HÖR OM EN LITEN ASKUNGESAGA. ELLER WHATEVER. jag grät till alt de senaste veckorna.Sen så är det ju så att jag grät välldigt mycket för två veckor sen då min morbrors begravning. Han skulle ha fyllt 47 år igår.
Jag gråter till allt bara det är något så gråter jag. Sen blir jag sjukt arg också, jag kan nästan ställa mig och skrika rakt ut jävla fan kuksugar bitchs fittfan"#¤%&==?)/&¤. Ja herre gud min största önskan just nu är att få en boxningsäck som jag kan slå på det är bra att ha när man är arg istället för att slå i väggen eller på någon som råkar vara lite itrriterande.

o.b.s JAG HAR INTE SLAGIT NÅGON NÄR JAG HAR VARIT ARG BARA TYP NÄR JAG VAR MINDRE.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0