bra dag som slutar bra

Nadja kan ta sig i häken. MEN JAJA NU KAN MAN INTE KLAGA PÅ ALLTING I VÖRLDEN. fÖRLÅT FÖR ATT JAG KLAGAR SÅ MYCKET JAG BORDE VARA GLAD OCH UPPMUNTRANDE ISTÄLLET. Förlåt.

Idag var vi på nobelmuseet och bakade tårtor i skolan vi åt även jag bea sanna gaithri och illona i gamla stan efter nobel. Skön och härlig dag. Bästa dan på länge i skolan. Min tårta och ena nnas vannvi var grupper blandat estet 1,2,3 det var lkul alla pratade och hade kul och jag pratde ganska bra jag med.

Nu måste jag göra historian annars dödar hon mig.

På tal om något helt annat s¨å vill jag ändå rekommendera min kompis exchanges student youtubefilm som hon är med i. http://www.youtube.com/watch?v=wAwAM_tC1ts&feature=player_profilepage
Måste ses den är bra och jätte rolig.

Nu ska jag dansa vilt till lokkie lookie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0