BE LIKE THAT

My god man blir så himmla galen av att dansa varför finns det inga jävla ställen i stockholm där man bara kan dansa hiphop och andra stilar med riktigt härlig rythm i. Jag hör enså länge bara tecno. Det kan mann  inte dansa till förutom snobb dansen "vev". Jag vill bara dansa nu ja vill bara höra härliga rythmer i kroppen jag vill ha så hög musik att det rör sig i bröstet på mig för att basen är så hög. Känna basen från mina fötter upp till benen och till hlfterna och magen och bröstet och huvet och ÖRÖNEN och bara bli helt jävla galen. Jag har nog aldrig varit bra på koregrafi men när det gäller höfter så är jag inte så dålig. Jag gillar att bara dansa. Men jag har alltid haft svårt för att dansa för anndra när man ska vissa upp något för då ser man ut som ett jävla fån oc det funkar inte. Jag gillar att släppa loss själv. i mitt rum eller i vardagsrummet när ingen är hemma
Lookië lookie har jag nästan snart lysnat sönder:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Plugget går ändå inte in inget går in längre. JAG KAN BARA SAKER JAG ÄR BRA PÅ OCH DET JAG BRINNER FÖR OCH ALLT OCH ALLA JAG ÄLSKAR. RESTEN VILL JAG INTE HA. BORT BORT BORT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0