A BADDREAM

Jag önskar att jag hade gått upp vid 8 iallefall idag. För jag drömmde en så hemsk dröm. Jag drömmde att allaa jag kännde gick i mot mig. Ingen älskade mig och jag var bara som ett osynligt moln. Alla sa att jag vardålig och att sänkte hela gruppen. Dom tog bara med mig för att jag inte hade någon annan som brydde sig om mig. Jag blev så arg och ledsen och alla bara skrattade åt mig. Till och med mig egen familj tyckte att jag var ivägen. Jag grät lite idag när jag vaknade för jag mådde så dåligt av den.

Jag älskar hela min familj och släckt<3
Jag älskar alla
mina vänner<3

Kommentarer
Postat av: Anjani

Love you!

2009-09-12 @ 13:00:51
Postat av: felicia

love you too

2009-09-12 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0