skola

woho jag är i skolan nu och ska snart gå till hjälp läraren Laila. Hej kom och hjälp mig. Sen har vi svenska helt ok och sen etik och livsfrågor<3 Det är ju typ det ändas roliga i skolan nu för tiden om man inte tänker på teatern.

Sen så blir det yoga woho. jag är lite sådär halvt tagg . både och liksom:)

Påta imorgon¨. jag är ganska delad på den fronten,. man slipper ju skolan m,en istället ska vi åka till ett hus i skogen nära åkersberga och lyssna på föreläsningar om droger , alkohol och tobak. Sen ska vi sova över. Sen så får vi åka hem på frdagen. jag är glad. Snart bara en vecka kvar tills mallorca fuckers då åker jag bort och bara slappar gärnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0