plugg söndag-.-

Jag orkar inte plugga. men vem gör det en sådan här Söndag. Jaja det är bara att kämpa på.
Nu är jag hemma från landet och ska snart flytta över lite filer till min enna dator till den andra. okej det låter sjukt men jag har översättningen av mean girls på min enna dator och det är på world pad så jag ska skicka den till denna dator. För vi sk alla skicka översättningen i word och jag har inte word på min dator. Ja ja nu vill jag äta godis. Godis är godast på södagseftermiddagar och fredag efftermiddagar.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha jag har också himla wordpad på ena datan det är sämst:(!

2009-10-12 @ 20:23:19
URL: http://kreey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0