Not a good day for me

Jag har precis kommit hem från yogan och jag bara hatade den här lektionen den gick att utföra. men när jag stog där så var det en spegel brevid mig och jag började kolla på mig i spegeln och tänka dåliga saker om min kropp. T.ex. Har jag en böjd rygg, fy vad min mage putar, Gud vad mina lår är stora, vilka fetvalkar. Jag exakt så. jag blev arg på mig själv för att jag sa så om min egen kropp och tillslut så blev jag så snurrig att jag nästan svimmade. Jag utförde passet utan vidare men det var inte den bästa gången jag haft.

Vi ska börja skriva dikter på Engelskan. jag är glad. jag älskar att skriva dikter.

Jag har nu pakat klart inför påta imorgon. Jag är faktiskt lite tagg :D
Hoppas det blir så bra som do  säger att det ska va .

Nu ska jag äta hamburgare som är hemlagad och kolla på tv. Plugga gör jag på helgen orkar inte det nu.

Ska verkligen plugga då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0