känslomässigt störd

Det känns så jävla jobbigt just nu för det känns inte riktigt som om jag har några känslor. Det känns som om jag bara sitter och stirrar i väggen känner inget. Jag känner ingen glädje alls. Det funkar liksom inte. Jag har bara blivit så jävla tråkig sista tiden. Jag känner att vardagen borde bli bättre. ÖSTRA REAL SUGER på många sätt och ibland så kanjag nästan spy. Ibland är skolan bra men det känns inte alltid så. Det finns många dagar då jag verkligen inte fattar varför jag valde att gå i östra och vissa dagar är det självklart. Jag är inte social har aldrigt varit det. Men fy bubblan vad jag älskar dom jag har fått. Vännerna. Det är ju det som gör att man klarar det svåra i skolan. Det som gör att man klarar allt dåligt och den onda energin i kroppen. Ni gör livet värt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0