Hemma

Hemma igen efter en underbar resa.
Men man får ju fan damp på vädret va fan bor vi i för land. det är MÖRKT. Det är KALLT. Jag fryser ARSLET AV MIG.
Under resans gång har jag tänkt på alla här hemma mycket. Det 'är skönt att komma ifrån Sverige ett tag men man länktar alltid lite hem.Vi har solat ochBADAT.Helt jävla otroligt. Inte så varmi vattnet men whatever. Jag är lite brun, Mest på armarna. Vi låg och prassade hela dagarne. Var hos min morbror en dag och det var mysigt. Ätit ute, kollat på film på kvällarna och pratat mycket med familjen. Sånna här resor gör så att man blir lite gladare i själen. Har också tänkt på att Sverige i sig är ett himmla medelm¨ttigt land. Vi älskar ord som lagom och medel. JAG känner mig som lagom. Varför ska allt vara lagom för.

Jag fick ångestattack på flyget idag. Jag trodde seriöst att jag skuklle dö. Mamma satt och höll mig i handen och vi gick ocksp mycket och pratade på flygplatsen. Bar det kom en ända luftgrop dog jag lite mer. Jag vet inte varför. Har börjat få orolig och ångest laddad mage och säkerligen ar jag ångest för flyg och framtidsplaner och att förflytta sig för snabbt till olika ställen som tillexempelt en för snabb omväxlig av miljö.

Vilken blandad kompott av saker jag pratade om nu. Jag har också läst ut. HARRY POTTER SISTA BOKEN, DEN ÄGER. Carolina Gynnings självbiografi Ego girl som också ägde så på bok frånten ägde det ganska mycket

SAMMANFATTNING: JAG HADE DET BRA.KUL OCH TREVLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0