i dreaming

"Inatt jag drömmde något som jag aldrig drömt förut"*host*

Jag drömmd att min kompis(ANJANI det var du) och jag vi stog i någon park och kollad på regnet och efter tt tag så kom det jätt myckt folk och en av dom var en kille som var kär i mig förut. Ni som känner mig vet nog vem jag pratar om. Anjani ville försöka fixa ihop mig med den här killen, och jag fattade inte det. Men jag följde med Anjani och dn här illn senare och vi gick en promenad. Jag såg aldrig riktigt vem det var men  jag tror det var han. Vi promenrade och tillslut så kom jag hem till honom. Dt konstiga var att dörren man gick in i var en av köksluckarna på väggen högt upp mot taket. Vi gick in i köksluckan och kom in i hans jätte stora lägenhet. Sen sa anjani hjdå och då visste jag inte alls vad jag skull göra. Jag följd md hnn till dörren oich honviskade i mitt öra något som jag inte hörde. Han stog där och kollad på mig och jag visste nu att det var något på gång. Han gick fram till mig som bara stog där och visste inte vad jag skull säga. Han kysste mig på munnen och sen blev det bara mer och mer. Sen så kom vi in i sovrummet. vi satt i sängen ett tag och han satt bakom mig i sängen och kramad mig och kyste mig i nacken Sen så tror jag att vi hade sex. Efter det så skulle jag gå helt plötsligt och det var ju lite konstigt. jag klädd på mig och han kramade mig. Sen helt plötsligt förvandlades han till min barndomskompis. Jag kramad honom fortfarand när jag märkte att min ena strumpa var borta, jag gick och letad efter den och då hade han lagt den i en plastpåse. Vet inte varför men jag tyckte det var konstisgt. Jag kramd honom n sista gång innan jag gick ut ur köksluckan på vägen ut så kom hans familj ut i köket. Jag sa hej och sen så såg jag min honom stå utanför dörren med hockey utrustning och jätte fula kläder under eller var det nu var. Jag undrade vad han  skulle göra och då sa han att han skulle städa i trapphuset. Jag sa: Ha så kul. sen gick jag. När jag kom ut på vägen så såg ag att jagf inte var i stan utan i förorten jag sprang så fort jag kunnde till tunnelbanan och på vägen träffad jag en annan kompis zainab. sen tog jag tunnelbanan hem och jag vaknade

Kommentarer
Postat av: gaithri

shit vilken sjuk dröm!! :O xD

2009-10-07 @ 09:14:57
Postat av: felicia

aha den är helt jävla galen :X

2009-10-07 @ 10:37:46
Postat av: Anjani

Haha, I'm a matchmaker. Vad kul med köksluckorna :)

<3

2009-10-07 @ 19:58:48
Postat av: felicia

aha det känns ju helt konstigt hela grejen:P

<3

2009-10-08 @ 12:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0