Blog Awards 2009 :DD

Jag är inte dum som inte skriver om blogawardsen men jag känner nu att jag måste. Kissie vann kaxigaste bloggen. Jag är glad men jag visste det redan. Hon är ju typ den bästa när det gäller att vara kaxig och provoserande. Sen så var jag ju ännu gladare när foki fick 3 priser!!!!!!
Årets blogg, Årets nykomling och mest orginella blogg. Jag blev så himmla glad för hennes skull, för hon har en välldigt speciell blogg, en rolig blogg. Jag har blivit galen i att läsa bloggar. Jag älskar dom även fast vissa är ytliga och kaxiga eller Whatever. Jag tar inte åt mig jag gillar däremot att se alla som läser bloggar för första gången som blir så upprörda och allt. Jag tycker det är kul att se.

Har däremot en dålig blogg själv. Men jag skriver bara av mig eller så skriver jag allt omöjligt oinntressant. Det går alltid i bergochdalbanor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0