Vad ska det bli av mig?

Jag undrar då det.

Teatern är något som jag tar abslout seriösast i skolan. Kanske låter det helt sjukt men, nej inte för mig. Det är det jag älskar attt göra. Jag älskar teater och film och det är en av sakerna som jag verkligen brinner för. Jag gör det för att jag tycker det är kul och inte för att jag vill få uppmärksamhet eller pengar när jag blir stor. Jag vill göra något kul av mitt liv och inte ha ett 8-5 jobb. Jag vill göra något som jag älskar. och då spelar det ingen roll om hur lite pengar du får eller hur mycket.

På fredag får vi reda på rollerna till Mean girls och även fast jag kanske inte kommer gråta där så kommer jag gråta av besvikelse hemma om jag inte får rollen. Jag vill inget hellre. Jag har utväcklingssamtal idag och då ska jag prata med fröken om det för min mentor är min teaterlärare så jag ska snacka lite om det. Även fast jag suger på att smöra eller vad jag nu ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0