teaterhögskolan the swedish history x

Teatern igår var sjukt bra. Dom gjorde svenska historian från 1300- 1600 talet. Det som var bra var att dom gjorde historien med en nypa salt allt var så roligt, coolt och helt underbart. Alla sjöng sjukt bra och alla spelade instrument och alla förutom typ en var bra. Jag älskade den även fast den var 4 timmar + paus. Dom gjorde hela historien på ett ungefär hur den skulle se ut idag. Det roliga var att den hade sjukt mycket sex i sig. Jag gillardet, när teatrar inte blir så allvarliga. De allvarliga är bra men dom roliga slår allt. Allt var inte så korekt utan överspel hela tiden och det gillar jag. Jag satt och asgarva hela tiden. Fast nu förtiden är jag bebis. Somnar typ 11 på en helg och blir aldrig trött på vardagarna.

TOO BAD.

Skolan är helt ok, men jag orkar inte med den längre. Allt känns fortfarande väldigt dimmigt om man kan säga så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0