porr, utvikning, strippor och silikon

Jag blir så arg på folk som säger saker som dom tror är sant men som vissar sig vara helt sant. Jag såg nyss reprisen på Mammas pojkar. Izze hon är strippa och hon har en tvååring. En av killarnas mamma kollade i hennes personliga mapp när man skulle välja någon som man ville läsa. Izze har stora bröst oc har vikt ut sig några gånger. Men vad gör det henne till en sämre person. Jag själv tyckte att hon var skit jobbig i början men jag har ändrat lite. Hon verkar vara en fin mamma och absolut ingen dålig mamma. Mamman som läste mappen blev tårögd när hn satt bervid izze och pratade om hennes bara. Mamman sa : stakars barn vad svårt hon måste ha det. Izze blev såklart upprörd och edesen. hon sa att hoin förstog att hennes yrke inte passade i hennes religion och att ha ett brn från ett annat förhållande, men mamman måste också respektera izze. Bara för att man är som man är eller ser ut på något sätt betyder det inte att man är en dålig människa. Om man nu vill vika ut sig, stippa och skaffa silikon bröst och läppar. Varför stoppa dom. Om dom är bra på det dom gör eller tycker att det är snyggt, varför stoppa dom. Hon gillar sitt jobb varför ska hon stoppas. Varför respekterar vi inte människor. Jag själv går ibland lite för mycket på utseende men nu har jag ändrat uppfattning om det totalt. Samma sak med porr. Om man vill göra en porrfilm och tycker att det är kul och spännande så fine varför inte. Men vad vet jag egentligen om  folk som man bara ser i porrfilmer eller ser i en utvikninstidning. Vad vet vi om folk som gör sånna här saker. Vi drar alla över en kam och sägr en sak och sedan kanske det stämmer men det gör det inte för alla. Sen om man däremot inte är med på det och blir tvingad så ska man såklart inte acceptera detta men om man själv vill och är med på reglerna så varför inte pröva. Varför är sex och naket så tabulakt för i Sverige. Vi lever på 2000-talet men vi kan knappt prata om våra egna kroppar utan att det blir lite för intimt. Bar för en tjej gilar att exprimentera med många killar och inte vill binda sig med någon utan bara ha sex beyder det då att att hon är hora som vi så fint säger det. Ibland kan även jag känna att jag gärna bara skulle kunna släppa loss och  ligga runt och strulla runt bara för att jag tycker att det är kul att prata och fantisera om sex. Jag tycker inte att det spelar någon roll om man har stora eller små bröst eller små eller stora läppar rumpa ben eller whatever men det finns stunder då jag önskar att jag hade silikon i bde läppar och bröst bara för att känna hur det känns och hur det skulle va och hur man skulle bli bemött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0