Jag vet

Jag vet det. Jag vet att jag är osocial, innen för ofta, otränad, och lite halft smått nere hela tiden. Jag vet inte varför inte fan hjälper det med frisk kall luft som gör så att lungorna dör och min hals blir död. Det hjälper heller inte att skrika och gråtta över det. Inget hjälper. det är bara jag som kan göra något åt det. Så säg inte¨. prata inte. Jag ska säga er en sak som säkert kommer att låta helt jävla sjukt. JAG ÄLSKAR ATT FÅ VARA ENSAM MEN INTE FÖR EVIGT JAG ÄLSKAR ATT INTE HA FOLK RUNT OM MIG. JAG ÄLSKAR ATT INTE STÅ I MITTEN OCH VARA UNIVERUSM MITT. Jag vill inte vara det. Jag gillar inte att yttra mig om saker jag tycker är fel eller rätt. Jaag gillar inte konflikter. Jag gillar inte bråk. Jag vill helst inte säga någonting. Jag vill bara lyssna och tänka efter för mig själv med min hjärna. Varför ska allt vara så jävla speciellt hela tiden. KAN MAN INTE BARA FÅ VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0