halloween. Klädde du ut dig

 Why so serious?
I love this pic. Den är verkligen snygg. Jag vet inte varför men Halloween är verkligen en högtid som är underbar. Den är så himmla kul. Man blir glad av halloween. Jag tycker om att klä ut mig. Jag tycker det är roligt att skrämas. Jag skräms upp väldigt snabbt och jag kan bli rädd och orolig fort om det händer något riktigt läskigt. Jag har nog blivit lite skadad av alla dessa filmer jag har sett. Jag tänker ofta på skräckfilmer och jag tänker ibland på hur man skulle kunna göra en skräckfilm. Jag själv skulle så sjukt gärna villja vara med i en. Men jag fattar seriöst inte hur vissa människor kan göra visa skräck filmer. Man måste nog vara lite sjuk i huvet för att göra en riktigt bra skräck film. Det tror jag. I år så klädde aldrig jag ut mig. Jag var ju bortrest. Det var kul det med .
Jag såg en dokumentär om en tjeje som älskade skräck. Hon i scensatt en zombie värld i en skog. I tre dagar över en helg stog ungefär 300statister och lekte zombiezar. Dom gjorde allt som zombisar gör och det såg så coolt ut. Mycket blod och människor gick åt till produktionen.(ingen dog såklart men många var ju bara vanliga människor som skulle leka offer) Alla såg väldigt läskiga ut. Jag skulle inte villja gå igenom den på kvällen. Jag  tror det var 80 lite blod som gick åt. Btw så var det inspelat i malmö i någon skog där tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0