Håll ut några veckor till. Håll utLivet vänder i aril

Det är bara för mycket nu. Läxor inlämningar. Grupparbeten. Jag hatar grupparbeten. Skolan suger, men det kunnde jag ju inte säga till dom på gymnasiemässan. Fick så dåligt sammvete när jag sa att skolan var bra. Varför sa jag så ?
Jag känner mig verkligen orolig och fjopar mig för allting. Jag har ångest och den går inte över. Sommaren är långt borta men vintern knackar fan på dörren snart och då blir det ännu hemskare. Saknar verkligen sommaren och havet och tropisk regnskog. Jag vill åka bort och dra alla läxor i en grop så att jag inte kan se dom.

Varpå en konsert med familjen igår fastjulia ville inte komma så jag drog med mig anjani dit. Vissa låtar sög men det var ganska bra ändå. Dom gjrde det för en bra sak. För dom hemlösa. Jag gick dit för samlem,. Han såg så blyg och liten ut. Lisa Nillson var bäst. Kul att gå på sånna grejer när skolan suger. Man kommer bort från allt.
Tomas ledin var dragplåstret och jag såg dom ganska bra.

Tillbaka till verkligheten. Debbat skit idag. Jag är orolig för att jag kommer sitta och dö. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0