fredag den 13:de

Jag fick inte rollen men jag fikc en stor birolll. Jag är ledsen sur och besviken över mig själv. Jag ska försöka göra det bästa av saken och jag lovar att jag kommer knäcka som mattetönten Kevin Gnepor.

Jag har ont under mina fötter eftersom jag fryser mina fula små "KOMPISAR" där under, Nu fan ska dom bort.

Jag var arg imorse och jag gillar inte politik och diskutioner. Jag gillar heller inte att varapå idrotten. Var jävligt nervös och nu sitter jag här lite melankolisk.

Imorgon kommer Mina kusiner John,12 år och Cornelia 7 år hit det ska bli jätte kul. Vi ska gå på ice Age 3 och sedan på söndagen ska vi se på cosmonova. Cosmonova är något av det coolaste som finns. Tänka att se på skräckfilm där. usch vad läskigt. Vet inte riktigt vad vi ser men jag vill nog helst se Wild ocean 3d eller någon annan djur film :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0