förvirrning i ingenmansland

Jag får en känsla i magen av att älska mer
Men i min hjärna så växer onda tankar
Känslorna kommer från dag till dag
Ibland är jag ledsen ibland är jag glad
Jag känner mig skitsofren
Jag vet inte vad jag ska ta vägen
Jag vill ut i livet
Men jag vill vara liten
Jag vill vara här med dig
Sammtidigt som jag vill slå dig hårt
Mina tänkar är nära drömmarna
Jag vill leva där
Jag vill vara där förall framtid
Inte tänka, Inte veta, inte känna, inte vara
Glad i landet ingenmansland
Och lita på magkänslan jag får ibland
Ha en ända låtsasvän
Som jag bär med mig i en ficka om jag blir ensam igen
Hata livet utanför
Känna mig trygg där man är
Vara korkad och dum  och kär
Där alla drömmar går i kras
men limmas ihop igen så att dom kan uppfylls
Landet där jag befinner mig nu
Finns inte för dig
Landet som jag levt i så länge nu
Finns för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0