Vem uppfann snön?

Hej!
Det snöar ute och jag är inte glad. Visst kan det vara mysigt om det kommer så mycket att man nästan blir begravd men hallå vi lever i stockholm eller iallefall jag och här i stockholms innerstad så blir det is och slask så jag skulle nog tacka nej till snö om man ändå kunnde göra det. Men ni som ville ha snö- Grattis!

Fy på dig Anjani, du vann, igen....

Hoppas att det snart är min tur.

Julafton snart och tre dagar kvar i skolan, det känns lättare att plugga när man vet att man snart ska vara ledig.:)
Detta lov ska jag sova och vara med kompisar och träffa släkten och kanske åka till London. Mysa med alla sina julklappar kan man också alltid göra. Jag tror jag kommer få mycket film och böcker i år igen. Och det är nog vad jag vill ha också. Jag blir nästan aldrig ledsen för det jag får, Oftast väldigt överaskad och glad. Köpte julklapp /födelsedagspensent på lush idag till mamma. Jag delar den med min syster Julia så jag blir inte ruinerad. Det ska bli kul att se hennes fejs imorgon. Jag tror jag får tårta till frukost och resturangmat till middag. Najs

Nu måste jag plugga vidare med den "roliga" politiken som jag har prov på tills imorgon. -.-

Kommentarer
Postat av: Anjani

Told you, I always win!

<3

2009-12-14 @ 18:45:52
Postat av: felicia

buhu <3

2009-12-15 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0