valeriana

Jag knarkar valeriana. Ett läkemedel som är naturligt och kommer från en växt.Detta är inte farligt. Men det hjälper en att sova om man har svårt med det eller sin oro. Den hjälper, sägs det. För mig hjälper det ibland. Jag tog 5 tabletter en gång och inget hände. Kanske var det för att jag inte trodde på det eller för att jag liksom hade blivit för orolig så jag ville att det skulle hända direkt. Somna av utmattning är ju ingen höjdare direkt. Vem vill det. Vem vill somna och vakna gråtandes. Vem vill sparka sig till söms eller bara tvinga sig ner i sömnen. Ingen. Men ibland finns det väll ingen utväg. Ibland så måste man säga till sig själv högt att allt kommer att gå skit bra och att du kommer somna om bara några minuter. Stäng ögonen och tänk på nått roligt. Tänk på det som komma skall.

HAR FÅTT TID HOS BUP. PÅ RIKTIGT. Nu ska jag ta tag i mig själv på riktigt och om det hjälper så kommer jag att må bra till sommaren eller kanske om ett år eller 2 eller.... Jag vet inte. Hur lång tid ? Ingen vet!

Valeriana FTW typ... säger vi, hopas vi. Eller hoppas jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0