Snabba Cash

JULKALENDERN VAD SKA MAN TYCKA EGENTLIGEN! dEN VAR BÄTTRE FÖRR.

Jag har börjat läsa snabba cash och jag är såld även fast jag bara läst 10 sidor så känner jag på mig att snart så sitter jag där helt gömd bakom den. Vem vet. Det kriminella är ganska fashinernade. Det är ganska sjukt egentligen att det finns en undre värld som vissa av oss inte änns märker av. Mitt på dan mitt på natten överallt och du ser inte mycket av det. Du kanske har varit mitt bland dom någon gång. Du kanske har stått, suttit eller t.o.m pratat med någon från den undre världen, fast du inte visste det. Men vad vet jag och vad vet du ? Vi vet så jävla lite om vårt samhälle ändå. Vi vet det viktigaste och det vi bryr oss om. Men vad vet vi egentligen ?  

Snabba cash kommer upp på bio i Januari 2010 och då ska jag vara där. Jag ska stå där och då ska jag också ha läst ut boken. Joel Kinnaman är med och honom tycker jag väldigt mycket om, Han är en så himmla bra skådis.

PLUS ATT HAN ÄR SJUKT SNYGG




nu ska jag läsa vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0