NEDRÄKNING

Typ en vecka kvar och sen så är det freedom. Wohodiladoho.

En essä och ett prov kvar och jag har inte börjat plugga. -.-
Jag ska inte klaga för jag vet hur mycket vissa andra har och jag vet hur jävla svårt det är ibland för allt att gå ihop. Vi ska prata om genus imorgon och sex med stefan i vår skola. Grejen är den att vi som har soms redan har lyssnat på det här och visst kan det vara inntressant men fy fan vad dåligt att vi ska höra samma sak en gång till. Okej allt kanske jag inte har hört och det är ju bra, men ändå, det är i och för sig bättre än lektion. Vi slutar halv 11 imorgon och då ska jag hem och plugga. Jag orkar faktiskt inte plugga idag men jag tar nya tag imorgon.

Hade naturkunskapsprovet idag och jag tror jag får ett VG på det. Iallefall hoppas på det eller högre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0