mysig helg

Hallå alla lucia människor

Just nu sitter jag hemma hos mina faster och farbror.  Igår drack jag 7 komppar te och 5 små glas läskS. Jag gick på toa 8 gånger. Jag var först på glöggfika hos elin trevligt var det. Sen åkte jag till stan och möte upp faster och kusin och sedan åkte vi hem och kollade på järnets änglar. Den var bra men lite sorliga männsikor i den. Sen åt vi risoto med champinjoner och kyckling och det var väldigt gott. Satt och pratade några timmar och sedan kollade vi på Patrik 1,5 den äger jag älskar den. Sen satt jag och kusin uppe i typ tre timmar till och pratade om framtiden. Sov helt ok och nu sitter jag här. Har ätit gröt och pratat. Nu ska jag kolla runt lite mer på br: hemsida och klaga lite på dem. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0