Missing Thailand

Jag har namnstag idag för jag heter nämligen Anna i mellannamn.

Jag måste bara säga en sak innan jag går och dushar. Idag när jag gick in på Fokis.ses blogg så såg jag att hon skulle åka till Thailand idag. När jag såg det började jag nästan gråta en skvätt. Jag såg henne sitta på Arlandas flygplats och jag ville bara åka dit jag med. Jag har verkligen ingen lust överhuvudtaget att vara hemma i år. Klaga klaga klaga. Tänk att få vara på en sandstand och sitta och sola i solen, åka båt med thailändare och bara softa, läsa, äta, va, gå långa promenader vid strandkanten och träffa nya människor. Jag är suktande över att hon åker och jag länktar så efter nästa år då jag fantiskt ska åka till Thailand igen. My fav country.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0