LANDET

Nu har jag och mamma och pappa kommit hem från landet. Morfar mår mycket bättre nu han kan prata helt okej nu. Det är jag glad för. Och snart blir mormor pensionär på riktigt. Hon och morfar har jobbat i kapellskärs cafe. Vid viking line båtarna i jul går hon i pension och morfar sitter hemma. Vi åt lussebullar och pepparkaka och sen så drack jag te till. Vi pratde om allt möjligt och innan vi åkte hem till mormor och morfar träffade vi mormor i cafet och satt och läste skvaller och åt en mazarin och en kopp te. Jag är så glad över att jag åkte dit. Jag menar det blir inte så ofta nu för tiden. Nu ska jag snart äta middag och sedan fika igen. Jag skulle ha tränat idag men somnade till Andrea botchelli(eller hur det stavas) i bilen på väg till arninge centrum där vi köpte mat till kvällen.

Jag och josse satt och kollade på tre filmer igår. Fighting med channing tatum, johan falk och joel kinnanman var hur bra som helst^^ och the proposel och det var faktiskt riktigt bra och en bra feel good film.

Lyckad kväll och med en god stor pizza till kvällen.

Söndag idag, fy blä och usch. Men det känns lite lättare att gå till skolan nu eftersom det är så kort tid kvar till lov.

Nu måste jag tyvär plugga naturkunskap. Usch

Kommentarer
Postat av: adinaa

kolla in min senaste outfit och säg gärna vad du tycker :) kram / adina

2009-12-06 @ 18:54:07
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0