Julafton till Juldagen

Det är juldagen och snön håller på att smälta utanför mitt fönster. yes.
Igår kom jag hem 1.30 på kvällen och jag var inte trött. Natten slutade med att jag gick och la mig med händerna för öronene så att jag slapp höra grannarnas skrik. Idag ska vi till mormor och morfar ute på landet och träffa övriga släckten på mammas sida. Mamma är fortfarande sjuk. Influensa. Hon blev sjuk i tisdags och igår låg hon hemma hos farmor och farfar och sov i 2 timmar medans hela släckten satt och kolade på Carl- Bertil Johnssons julafton. Jag blev kär. Har aldrig sett det på julafton för jag har alltid gjort annat. Annars var kvällen ganska trevlig. Jag gillar inte jul mat, men jag åt lite iallefall. Present öppningen tog ungefär tvåtimmar eftersom vi var 17 stycken i år. Alla vi barn sprang runt och gjorde lite allt möjligt. Drack läsk och julmust, lekte, pratade, sjöng, diskuterade med de vuxna och framför allt så kollade jag och karolina kusin på extramatrial till filmen SNABBA CASH. Jag är så himmla taggad. Vi är så himmla taggade<3.

Jag fick ganska mycket grejer igår. 3 Filmer och en box med vampyr filmer,2 böcker, ipod nano som man kan filma med<3,smink, presentkort på american apperall, kläder, Smycken, badskum, Blijetter till bounce uppvisningen, Sice mathers kopp från lagerhaus och massa med kärlek från släckt och familj. Idag blir det mer :D. Hmm undrar vad jag får.

Nu ska jag dricka klart mitt te i min NYA FIN sice mathers kopp.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0