Jisses banana, shut your freaking gab

Gud vad känslig jag blir nu förtiden. Jag gråt till Alpha dog i söndags jag grät idag till både juno och little miss sunshine. Jag älskar verkligen juno den är så härlig. Så sjukt underbar uttryck in den och allt är väldigt fint på något sätt. Den är charmerande. Det är ju Littel miss sunshine också. Jag verkligen avgudar morfarn och lille olive.Hon är så söt. och dweyn eller vad han nu heter är så söt. Han som vill flyga men sen så upptäcker dom i bilen när olive hjälper honom med ett syntest och får då veta att han ärfärg blind. Gud vad jag tycker synd om honom  då. Alla på den där skönhetstävlingen är ju helt jävla sjuka. Dom små sexåringarna ser ju fan ut som 20. Det är för jävligt.

Nu ska jag pallra mig ner till stan och köpa julklappar till mig själv med faster och lilla syster och fasters man det ska bli trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0