Jag vill ha en ko och en hund

I fredags när reklamen kom då ville jag helt plötsligt ha en ko. Jag såg trailern för "Bonde söker fru" och såg en väldigt söt ko i den trailern. Då blev jag väldigt sugen på att kela med en ko. Snuttegull.

I lördags så var jag och moster inne på kreatima och där inne stog den mest bedårande lilla tax jag någonsin sett. Långhårig och ganska smal. Den såg så snäll ut och sådär gulligt mjuk. Jag ville bara ta med den hem och klappa den. Ögonen var som små bedjande snutteplutti ögon som katten i Shrek 2. Åh lille snutt.

På tal om djur. Jag börjar mysa ännu mer med lillasyrras kusin. Putte eller som han också kallas. "pp- putteplayboy", pluppen,plupp,plömigen och plöm. Jag kallar honom för allt detta förutom putte playboy för det gör min syster. Putte är snart 10 år och han är så pigg och gullig.

Jag började gråta i veckan när jag såg reprisen av robinson på nätet. Dom vann två kaniner som de skulle äta och jag brjade stor böla när de sa att de var hungriga på att äta dom små söta liven. Som tur var så fick de inte upp eld. Jag pustade ut lite då.

Jag tar inte alltid hand om djuren på rätt sätt utan jag gillar mer att kela med djur och ge dom kärlek. Krama och klappa och prata med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0