Glee complets me

Glee gör så att man alltid har något att se fram emot. Glee är något som inte går att sätta ord på. Glee toppar allt och alla. Alla andra serier kan ta sig i röver. Snacka om succe. Finn är nog den sötaste som finns i serien och man vill bara hoppa in i tv rutan och kyssa honom och krama honom och bara kolla in i hans fina ögon. Jag är totalt kär i honom . Jag tror jag har en kändis crush på riktigt. Jag blir helt galen när jag ser honom och kollar alltid lite närmare, flyttar mig alltid nära nära tvrutan och bara kollar på honom när han kommer upp i bild. Man blir så glad av hela serien. Finns problem, ja, men det har alla serier och i det riktiga livet med. Man känner sig ändå glad och bekymerslös för en timme och man kan slappna av och skita i allt annat. Om jag missa ett avsnitt av Glee då vet jag inte vad jag gör. Musiken, kören alla dessa små explosioner av små ljud som gör hela serien underbar. Alla unika fin människor och allt det där färgglada som man blir helt avis på. Glee gör mig galen, glee insirerar,glee gör mig glad. Tänk om GLEE club skulle finnas i skolan med en sådan söt lärare och sådana begåvade elever, då skulle jag gå med direkt och leva för glee för resten av mitt liv. JAG ÄLSKAR GLEE. JAG ÄR BESATTAV GLEE OCH JAG MÅR SÅ HIMMLA BRA AV GLEE. GLEE COMPLETS ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0