Fuck sverige nu flyttar jag till kina

Hej!
Har precis kommit hem från en dag på stan. Men mamma och hennes två kompisar. Anna och lydia. Lydia och anna bor inte i Sverige men anna kom hit från kina för att fxa med sin nya lägenhet-. Lydia kom bara hit för att träffa alla. Mamma har köpt ett par jätte snyggga skor som hade kostat 5000:- som nu var nedsatta till 3900:- Hon köper aldrig någonting till sig själv så det var hon värd. Vi var och fikade på Wynes coffe och pratade mycket om krigen i irak och afganistan. Anna jobbar med hm ikina och därför flttade hon med familjen dit. Lydias man är ambasadör och därför flyttar han runt. Lydia sjäv är också min gudmor. Kul att träffa dom och Anna sover här ikväll det ska bli kul. Länge sen. Anna skulle egentligen bo i sin lägenhet men eftersom hon åkte hit själv så tänkte hon att hon kunnde bo här om det var ok och det var det ju såklart. Vi Var också inne i en kakel affär. Oc golv var det också för. Vi såg flera polika badrum och det första jag tänkte var " fy fan vad vi bor fult och o lyxigt, tänk om man ändå hade ett så fint badrum då skulle jag dusha varje morgon och gilla det." Jag hatar Sveriges klimat Anna sa att som kallast blir det någon veka i januari februari då det blir "kallt" 15-10 grader. Då dog jag nnär jag hörde det. Jag ville så flytta dit då. Nu Är det 25 grader och sol i hongkong där dom bor och de går runt med sommarkläder nästan hela dagrna.

Jag är verkligen född i fel land. Jag hatar snö och kallt och blåst och hela detta jävla väder. Jag vill flytta till något varmare....


Nu ska jag träffa min kompis josse, hon ska också sova här och vi ska ha filmkväll. Så mysigt och det var så längesen.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0