FILM TIME

Det är lite sorligt men men. Varje fredag är som e dimma. Jag är vekligen jätte trött på fredagar och jag gör oftast inte så mycket på dagarna eller nätterna på fredagen. Ska kolla på film. Jag orkar oftast inte göra någonting så jag syselsätter mig i sägen med en film. Om jag är med någon på fredagarna slutar det ändå bara i sängen(Vi ligger och pratar). Ja, vi pratar om allat möjligt och kanske orkar stiga upp för en kopp te men inte mer. Det är fredag nu och jag är trött. Ska kanske gå ut med pappa och käka på resturang snart men får se om jag orkar.
Jag har en bunt med filmer framför mig men har alltid lite ångest för vilken jag ska välja. Kanske paranoid park för sjutielfte gången eller harry potter eller rent eller nothing hill eller anime. hmhm

svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0